четвртак, 28. април 2022.

 

JAHANJE ILI PUZANJE

 

Obožavam izjavu NEMA NIKOGA NAPOLJU SVE SMO TO MI. Ja je čula od Srđana Roja. I oduševila se. Ko to razume, taj je zauvek na konju, ako mu je cilj uspešno jahanje kroz život 😃

Ako me je komšija iznervirao što mi je postavio milion pitanja, na koje sam odgovarala iako nisam želela, ko je tu kriv? Komšija ili ja? Na koga sam nervozna? Na sebe (što odgovaram kad mi se ne odgovara) ili na komšiju (što postavlja pitanja). Ako me neko kritikuje negativno ili čak i vređa i budem pogođena, ljuta ili tužna, ko je tu kriv? Taj neko ko me "vređa" ili ja koja se vređam. Zašto se vređam? Je l pogodio neku slabu tačku možda? Je l me nekko ranije baš na sličan način vređao? Ko tu treba da poradi na situaciji i reakciji? Ja ili taj neko ko je samo u prolazu ili je možda član porodice koji iznova "vređa". Namerno su tu navodnici jer on govori a ja se vređam. Zašto? Dokle? Nema nikoga napolju, samo mi. I to je sjajna vest i hvala svima koji "vređaju" i ukazuju nam na sve što još nismo razumeli o sebi i zalečili. Ako se ponavlja nije zalečeno, kada prestane FINITO 🙂 Jahanje, ali prvo razumevanje, bez toga puzanje 😉

Нема коментара:

Постави коментар

CVRČAK I MRAV

  Biti u SADA. I toga se danas možemo da načitamo. Šta to znači zapravo? Na prvom nivou - raditi ono što prija, a ne ugrožavati drugoga (moj...