четвртак, 28. април 2022.

 

MANJA I SAVRŠENIJA POLOVINA

 

Odem sa svojom manjom i savršenijom polovinom juče u šoping, da kupim drugarici poklon za rođendan. Predloži moja savršenija polovina, da kupimo nešto i za ćerkicu drugaricinu, pa me vodi baš do tamo gde je smislila. Aha! Kad smo već tu, da pogleda ona nešto i za sebe, lepo redom. Majica, bluzica, haljinica... Pravac kabina i sa nama 4 odevna komada (priznajem da sam ja uzela dva za nju, jer su joj u manjku). Proba ona i pazarila bi sva četiri. Neće moći lutko. Dakle biraj: od ova dva jedan i od ova dva jedan. Kuku lele. Ori se kabina od pomešan bes i tugu i želju da me odmah zadavi.  A meni struka nalaže, da sam smirena, mantram neku GURU GURU WAHE GURU... i da sam uzor, za jadne mame koje su u radnji i imaju slične muke. Pazi vamo: "Imaš opciju da izađemo bez ijedne stvari za tebe i da budeš nezadovoljna ili da izabereš dve stvari, ali samo ako ćeš da izađeš zadovoljna, inače ne uzimamo ništa." Prestade plakanje, ridanje, vidi ozbiljna sam, da je situacija daj šta daš i kasa i napolje. Ete ga 🙂

Нема коментара:

Постави коментар

CVRČAK I MRAV

  Biti u SADA. I toga se danas možemo da načitamo. Šta to znači zapravo? Na prvom nivou - raditi ono što prija, a ne ugrožavati drugoga (moj...