четвртак, 28. април 2022.

 

OČEKIVANJA

Upravo prinesoh ustima čašu OČEKUJUĆI ukus čaja. Uh! Šok! Gazirano i oštro. Neprijatnost od šoka. Aha! Čaj sam popila i sad je tu koka-kola! E onda je sve ok. Volim oba napitka, majke mi 🙂 Baš ih volim.

Očekivanje br.2: Dobih onako, od srca, paradajz domaći u flaši. Očekivala sam pitak, nežan ukus, sok. Kad ono resko, opet gazirano (uvid: šokiraju me gazirane stvari 🙂 neočekivane). Hm. Krenuh da preslišavam darodavca, da kritikujem da tu nešto nije uredu. Uvredih ga. A ja dobronamerno jelte savetujem. Nit mi ko traži savet, al ajd. Bacim se na net, izlisatam recepte za takav način ostavljanja paradajza, idu konzervanski kao za turšiju. Hm. Malo jasniji ukus odakle je takav. Idalje mi nije po mom ukusu, ali razumem ga sad.

Očekivanje br.3. Čak dva puta mi se desilo, kod dve drugarice, da budem poslužena nekim keksima koji treba da su neki poznati, a zapravo su kopije, druga firma ih pravi. I opet ŠOK. Nisu gazirani 😃 ali onako dođu mekani kao bajati, a treba da su hrskavi u originalu.

Itd.

Pametnome dosta. A ima nas 🙂

OČEKIVANJA no no. Oprezno

Нема коментара:

Постави коментар

CVRČAK I MRAV

  Biti u SADA. I toga se danas možemo da načitamo. Šta to znači zapravo? Na prvom nivou - raditi ono što prija, a ne ugrožavati drugoga (moj...