недеља, 29. мај 2022.

TI MENI JA TEBI

 Jedni drugima, namecemo svoje ideje, svoja vidjenja i predloge. Pozelis nesto, radujes se, osmisljavas ili te, mozda, nesto muci, pa i sam motas tisucu pitanja, bez odgovora, po glavi i najmanje ti je potrebno da neko tu unosi pometnju, a to je neminovno. 

Ne moraju cak ni negativne kritike  da krenu na tebe, dovoljno je ideje, koje ti nisu bliske, nisu u sklopu zelje. 

Procitah negde, da treba cutati o zeljama, dokle god ne krenu da se ostvaruju, bas zbog ove lavine svega i svacega, sto ti ne treba - magli ti vidike.

Ljudi, sto iz svojih strahova, sto iz svojih preferencija, krenu da ti zatrpavaju zelju i radost caskom predje u napetost. Prekidaj, stopiraj, menjaj temu. Vreme je danas divno. Najavise i malo kise, poslepodne.

I ja zasipam nekada. Reklo bi se iz dobre namere, ali ako nekog iznerviras, sakupi tu tvoju dobru nameru, izvini se i menjaj temu.

Ako neko krene da nam iznosi neke dragocene zelje, mudro samo slusati i diviti se entuzijazmu. Skakljiv je to teren veoma. Ipak svako ima svoje lekcije.

Нема коментара:

Постави коментар

CVRČAK I MRAV

  Biti u SADA. I toga se danas možemo da načitamo. Šta to znači zapravo? Na prvom nivou - raditi ono što prija, a ne ugrožavati drugoga (moj...